Vandaag gesloten
Mozartlaan 4 in Zevenaar

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Neem contact op!

Heb je vragen over onze IT services? Wij luisteren naar jouw specifieke uitdagingen en bieden advies op maat. Bel ons en ontvang direct deskundig advies. Voor meer complexe vraagstukken kun je ons ook mailen, zodat we samen een plan kunnen opstellen. Wij maken IT weer eenvoudig!